Search This Blog

Saturday, 23 July 2011

Slavic media changes newsletter 48

New Editor at Russian Rossiskaya Gazeta Online


Andrey Tsyper has been appointed Online Projects Director at Rg.ru


Andrey and his Online team can be reached at web@rg.ru.
Rg.ru is online political resource with 2,000,000 unique visitors per month.

Banner price 400.00 RUR per CPM.



Polish Platforma Mediowa Point Group shuts down a student magazine ?dlaczego




?dlaczego has been published since 1998 and used to be a free student magazine with 100,000 copies' circulation.

The website Dlaczego.com.pl will be closed shortly.










Russian weekly Rossiskiye Vesti is in Moldova now




Russian Rossiskiye Vesti is distributed now in Pridnestrovian Moldavian Republic with 5,000 copies circulation.

It is a weekly newspaper covering political news, society and culture, and is led by its Editor-in-Chief Alexey Titkov.

Alexey Titkov and the editorial team can be reached at rosvesty@yandex.ru




Russian sports newspaper Sport den za dnem is without Editor

Vladislav Bachurov has left his editorial post at the Russian newspaper Sport den za dnem.



It is a daily newspaper with 16,000 copies' circulation.

Its editorial team can be contacted on info@sportsdaily.ru.









Al Jazeera TV to appear in Bosnia and Herzegovina




Al Jazeera Balkans Channel will appear in Sarajevo at the end of the year.

Goran Milic is the director of Al Jazeera Balkans and can be contacted on AJB-info@aljazeera.net.

No comments:

Post a comment